Näckens Bäckar Små
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Näckens Bäckar Små

För dig som inte kan hålla fingrarna borta från det okända, det mörka och det mystiska i Norrland. Välkommen till skymningslandet Näckens Bäckar Små. Dela din story!
 
HemKalenderLatest imagesVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

 

 Märklig hund förföljer mig

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Ögge




Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 24-10-06

Märklig hund förföljer mig Empty
InläggRubrik: Märklig hund förföljer mig   Märklig hund förföljer mig Emptysön okt 06, 2024 1:26 pm

Hej

jag tror jag håller på att bli galen eller nått men vid ett flertal tillfällen har jag sett en stor grå hund i ögonvrån. Den kan dyka upp när jag är ute och går på kvällarna och jag har även sett den från mitt köksfönster sittandes på gatan och tittandes upp mot mig. Jag vet inte vad det är för slags hund och har försökt googla. Den ser typ ut som något i stil med en grand danois, mastiff eller blodhund men inte riktigt. Jag tycker den har lite längre öron och är mer avlång det är svårt att förklara. och den har en väldigt genomskärande blick så som att den såg rakt igenom mig eller nått. Först tänkte jag att det bara var en hund som är här i stan eller nått, men jag har även sett den när jag varit och rest till andra städer (jag reser rätt mycket med jobbet). Den har aldrig gjort något eller så men det känns jäkligt creepy och ingen av mina grannar eller vänner har sett den. är det nån som vet vad det kan vara?
Till överst på sidan Gå ner
HemsöktSince07




Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 24-07-30

Märklig hund förföljer mig Empty
InläggRubrik: Sv: Märklig hund förföljer mig   Märklig hund förföljer mig Emptymån okt 07, 2024 7:24 pm

Oh shit! Shocked Minns du första gången du såg den? Tänker ifall du typ gjorde nåt särskilt och den följt dig sen dess eller nåt sånt.
Till överst på sidan Gå ner
Ögge




Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 24-10-06

Märklig hund förföljer mig Empty
InläggRubrik: Sv: Märklig hund förföljer mig   Märklig hund förföljer mig Emptymån okt 07, 2024 11:10 pm

Nää inte vad jag minns. Den dök upp första gången förra året i september. Jag minns att det var september eftersom det var månaden efter jag dumpat mitt ex och jag var ute och gick och pratade i telefon med min polare för att ventilera. Hade väl inte gjort något speciellt annars den dan bara varit på jobbet och sett på tv på kvällen. Är det nått särskilt jag kan ha gjort tror du?
Till överst på sidan Gå ner
Doggybag

Doggybag


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 24-10-10
Ålder : 31
Ort : Ume

Märklig hund förföljer mig Empty
InläggRubrik: Sv: Märklig hund förföljer mig   Märklig hund förföljer mig Emptytor okt 10, 2024 9:52 pm

Wow! Vilken grej! Ser du den ofta och när såg du den sist? Var är det du håller till?
Till överst på sidan Gå ner
Ögge




Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 24-10-06

Märklig hund förföljer mig Empty
InläggRubrik: Sv: Märklig hund förföljer mig   Märklig hund förföljer mig Emptylör okt 12, 2024 12:33 am

Alltså typ en gång i veckan? Kanske varannan? Och det är ju möjligt att jag inte märker den varje gång liksom. Sjukt creepy.

Jag bor i Sundsvall men sist jag såg den var förra veckan (måndag) då jag var på arbetsresa till Gävle.
Till överst på sidan Gå ner
LordOfFlies99




Antal inlägg : 13
Registreringsdatum : 24-08-02

Märklig hund förföljer mig Empty
InläggRubrik: Sv: Märklig hund förföljer mig   Märklig hund förföljer mig Emptysön okt 13, 2024 11:43 pm

Jag har hört om såna där djävulshundar. Som förföljer folk innan dom är med om en hemsk olycka. Säger inte att det är vad som ska hända dig! Bara säger att jag hört om det. Rolling Eyes affraid
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Märklig hund förföljer mig Empty
InläggRubrik: Sv: Märklig hund förföljer mig   Märklig hund förföljer mig Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Märklig hund förföljer mig
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Näckens Bäckar Små :: Din första kategori :: Vad var det för nåt?-
Hoppa till: