Näckens Bäckar Små
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Näckens Bäckar Små

För dig som inte kan hålla fingrarna borta från det okända, det mörka och det mystiska i Norrland. Välkommen till skymningslandet Näckens Bäckar Små. Dela din story!
 
HemKalenderLatest imagesVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

 

 Var det f*ing morfar?

Gå ner 
+3
VittraVittnen
HemsöktSince07
LordOfFlies99
7 posters
FörfattareMeddelande
LordOfFlies99




Antal inlägg : 13
Registreringsdatum : 24-08-02

Var det f*ing morfar? Empty
InläggRubrik: Var det f*ing morfar?   Var det f*ing morfar? Emptyfre aug 02, 2024 10:00 pm

Ok, fatta att det här inte låter som om det var på riktigt men vem bryr sig. Här är min berättelse:

Morfar var en riktig Evil or Very Mad gubbe. Sur o arg. Rökte en massa, dog hårt i lungcancer typ för två mån sen cheers o ingen var ledsen för han gjorde livet jävla surt för alla. Vi städa ur huset för han o jag hittade en fett cool samlingar av LPs. Har ett intresse för det, samlar dom lite fast har inte hittat så många än. Skulle testa spela en gammal skiva, Beatles tror jag det var.

Bra ljud först men sen börja jag höra typ viskande eller nåt. O det var inte i låten, spelade den på spotify också, fanns inte med där. Fan va Shocked jag var. Bytte spår, men då slutade musiken helt men jag hörde som nån som mumlade och muttrade och de lät fan som morfar. Aldrig varit så affraid i mitt liv. Inte vågat spela fler LPs sen, dom ligger kvar i en kartong i källaren nu.



Kan det vart morfar? Vad ska jag göra, typ bränna skivorna? Fast de är jävligt fina, känns ju inte så kul o bränna dom...

VittraVittnen and eternalflame_86 like this post

Till överst på sidan Gå ner
HemsöktSince07




Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 24-07-30

Var det f*ing morfar? Empty
InläggRubrik: Sv: Var det f*ing morfar?   Var det f*ing morfar? Emptyfre aug 02, 2024 11:15 pm

Fattar det är synd för skivorna om dom är fina men din morfar har 100% possessat dom om du är säker på att det var hans röst Evil or Very Mad bara att bränna. Jag hade gjort det iaf.
Till överst på sidan Gå ner
VittraVittnen

VittraVittnen


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 24-09-06
Ort : I skogen

Var det f*ing morfar? Empty
InläggRubrik: Sv: Var det f*ing morfar?   Var det f*ing morfar? Emptyfre sep 06, 2024 12:22 pm

Vad otäckt! Kanske kan du se om du hittar nån som kan exorcera dem utan att de blir förstörd?

VittraVittnen likes this post

Till överst på sidan Gå ner
eternalflame_86




Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 24-09-14

Var det f*ing morfar? Empty
InläggRubrik: Sv: Var det f*ing morfar?   Var det f*ing morfar? Emptylör sep 14, 2024 8:53 pm

Jag vill bara säga att jag tror dig och det är inget att skämmas för! Jag skulle ta fram dem och ta med dem till ett proffs som kan hjälpa dig att få kontakt med din morfar och kanske hantera Energierna men börja med att tända ett ljus och kanske brygga te på salvia så att du skapar ett skydd mot Oron. Din morfar har något han vill säga och då är det viktigt att lyssna på honom så han får komma till ro. Ta kontakt med skivorna och Hans Energier, med Respekt.

Jag har råkat ut för det tidigare när min faster (nu död) vägrade lämna helt efter att hon dog utan helt plötsligt var hennes Energier väldigt påtagliga i min hallgarderob vilket var konstigt för hon hade knappt varit hemma hos mig. Men jag tror att hon visste att jag skulle Se henne och vara Öppen för att lyssna på henne. Så jag gjorde en Ritual för att Förstå henne och när jag visste vad hon ville kunde hon sen lämna I Frid. Glöm inte att din Pappa har Valt Dig som sin Kontakt för att han Litar på dig  Var det f*ing morfar? 1f607  Var det f*ing morfar? 1f64f  Var det f*ing morfar? 1f49a
Till överst på sidan Gå ner
Ines-i-Ume




Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 24-09-15

Var det f*ing morfar? Empty
InläggRubrik: Sv: Var det f*ing morfar?   Var det f*ing morfar? Emptysön sep 15, 2024 7:43 pm

Testa att hålla i skivan och känn efter hur det känns i magen. Känns det bra och du vill spela dom är det förmodligen rätt, men känns det instinktivt fel lägg undan skivan eller bränn den. Det som känns mest rätt.
Till överst på sidan Gå ner
Conrad d. ä.




Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 24-09-15

Var det f*ing morfar? Empty
InläggRubrik: Sv: Var det f*ing morfar?   Var det f*ing morfar? Emptysön sep 15, 2024 8:27 pm

eternalflame_86 skrev:
Jag vill bara säga att jag tror dig och det är inget att skämmas för! Jag skulle ta fram dem och ta med dem till ett proffs som kan hjälpa dig att få kontakt med din morfar och kanske hantera Energierna men börja med att tända ett ljus och kanske brygga te på salvia så att du skapar ett skydd mot Oron. Din morfar har något han vill säga och då är det viktigt att lyssna på honom så han får komma till ro. Ta kontakt med skivorna och Hans Energier, med Respekt.

Jag har råkat ut för det tidigare när min faster (nu död) vägrade lämna helt efter att hon dog utan helt plötsligt var hennes Energier väldigt påtagliga i min hallgarderob vilket var konstigt för hon hade knappt varit hemma hos mig. Men jag tror att hon visste att jag skulle Se henne och vara Öppen för att lyssna på henne. Så jag gjorde en Ritual för att Förstå henne och när jag visste vad hon ville kunde hon sen lämna I Frid. Glöm inte att din Pappa har Valt Dig som sin Kontakt för att han Litar på dig  Var det f*ing morfar? 1f607  Var det f*ing morfar? 1f64f  Var det f*ing morfar? 1f49a

Va intressant Hur gjorde du ritualen?
Till överst på sidan Gå ner
Starseed_91

Starseed_91


Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 24-09-15
Ålder : 33
Ort : Västerbotten

Var det f*ing morfar? Empty
InläggRubrik: Sv: Var det f*ing morfar?   Var det f*ing morfar? Emptysön sep 15, 2024 9:26 pm

@LordOfFlies99 - Jag håller med @eternalflame_86 faktiskt. Skulle dock skippat salvian (CA!) och bränt tjärstickor* istället för att rena hemmet och skivorna. Smile



* Tjärstickor är den svenska motsvarigheten till Palo Santo. Om du inte hittar några i skogen så finns det att köpa bland annat här:
https://sjalohjarta.se/products/rokelse-tjarstickor-svensk-gran-tall
Till överst på sidan Gå ner
eternalflame_86




Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 24-09-14

Var det f*ing morfar? Empty
InläggRubrik: Sv: Var det f*ing morfar?   Var det f*ing morfar? Emptysön sep 15, 2024 10:02 pm

Conrad d. ä. skrev:
eternalflame_86 skrev:
Jag vill bara säga att jag tror dig och det är inget att skämmas för! Jag skulle ta fram dem och ta med dem till ett proffs som kan hjälpa dig att få kontakt med din morfar och kanske hantera Energierna men börja med att tända ett ljus och kanske brygga te på salvia så att du skapar ett skydd mot Oron. Din morfar har något han vill säga och då är det viktigt att lyssna på honom så han får komma till ro. Ta kontakt med skivorna och Hans Energier, med Respekt.

Jag har råkat ut för det tidigare när min faster (nu död) vägrade lämna helt efter att hon dog utan helt plötsligt var hennes Energier väldigt påtagliga i min hallgarderob vilket var konstigt för hon hade knappt varit hemma hos mig. Men jag tror att hon visste att jag skulle Se henne och vara Öppen för att lyssna på henne. Så jag gjorde en Ritual för att Förstå henne och när jag visste vad hon ville kunde hon sen lämna I Frid. Glöm inte att din Pappa har Valt Dig som sin Kontakt för att han Litar på dig  Var det f*ing morfar? 1f607  Var det f*ing morfar? 1f64f  Var det f*ing morfar? 1f49a

Va intressant Hur gjorde du ritualen?

Jag jobbade med ett medium, och sen skapade vi en länk till min faster med ett av hennes föremål. Och bjöd in henne att förmedla Sitt Budskap till oss där genom oss. Det var en väligt stark upplevelse där jag kunde känna hennes känslor. Å sen förstod jag vad hon ville.

Första gången är det bra att ha med nån som kontaktat Andar tidigare och kan läsa energierna så att man inte råkar få med sig något annat. Även om det mesta i Världen vill oss gott är det viktigt att visa Respekt och vara medveten om att det kan finnas saker som inte alltid vill oss gott.
Till överst på sidan Gå ner
Conrad d. ä.




Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 24-09-15

Var det f*ing morfar? Empty
InläggRubrik: Sv: Var det f*ing morfar?   Var det f*ing morfar? Emptysön sep 15, 2024 10:49 pm

Jätte spännande! Ja man måste definitivt vara försiktig och inte få med sig "objudna gäster" i rummet Vad var det din faster ville säga?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Var det f*ing morfar? Empty
InläggRubrik: Sv: Var det f*ing morfar?   Var det f*ing morfar? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Var det f*ing morfar?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Näckens Bäckar Små :: Din första kategori :: Story Time-
Hoppa till: