Näckens Bäckar Små
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Näckens Bäckar Små

För dig som inte kan hålla fingrarna borta från det okända, det mörka och det mystiska i Norrland. Välkommen till skymningslandet Näckens Bäckar Små. Dela din story!
 
HemKalenderLatest imagesVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

 

 Din första encounter ????

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
VittraVittnen

VittraVittnen


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 24-09-06
Ort : I skogen

Din första encounter ???? Empty
InläggRubrik: Din första encounter ????   Din första encounter ???? Emptyfre sep 06, 2024 12:48 pm

Minns du första gången du kom i kontakt med det övernaturliga eller det övernaturliga tog kontakt med dig?

Jag minns det så tydligt! I love you Jag måste ha varit tre eller fyra år och jag var ute i trädgården hos mina farföräldrar. Plötsligt såg jag en liten varelse i rabatten. Han verkade typ som hälsa på mig? Och sen försvann han!! flower
Jag sprang in till min farmor och hon sa att jag aldrig fick berätta för mina föräldrar vad jag såg. Det var våran lilla hemlighet What a Face

eternalflame_86 likes this post

Till överst på sidan Gå ner
eternalflame_86




Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 24-09-14

Din första encounter ???? Empty
InläggRubrik: Sv: Din första encounter ????   Din första encounter ???? Emptylör sep 14, 2024 8:39 pm

Jag har alltid känt att det funnits Varelser som sökt kontakt med mig redan från det att jag var liten till nufötiden. Men i Min upplevelse är det så att det blir mer och mer Vanligt att Andar och Annat söker kontakt med Mig. Ibland är det via Ljus och vissa gånger kan jag uppleva en stor Närhet och KänslA att Någon söker kontakt, oavsett om jag är ensam eller i Sällskapet.Like a Star @ heaven

Ibland kan jag i perioder känna att det kanske är ett stort ansvar som jag inte alltid uppskattat men jag tror att vi som är Utvalda att ha öppna sinnen och en kontakt med andevärdeln och den övernaturliga också ska vara tacksamma. Vi ser så mycket och kan göra så mycket gott med våra krafter och insikter. Like a Star @ heaven

Så den första gången jag var medveten om att jag var Annorlunda eller hade en Gåva var när vår katt blev påverkad avv ett väsen. Vi hade tappat bort oss i skogen och Katten / Väsenet kommunicerade med mig och ledde oss hem. Jag var kanske fem år gammal.

VittraVittnen likes this post

Till överst på sidan Gå ner
LordOfFlies99




Antal inlägg : 13
Registreringsdatum : 24-08-02

Din första encounter ???? Empty
InläggRubrik: Sv: Din första encounter ????   Din första encounter ???? Emptysön sep 15, 2024 7:41 pm

För mig var det på ett läger jag var på med hockeylaget. Skulle aldrig erkännda för dom men tror inge av dom sitter på det här forumet direkt... Men vi var till en gammal gård och skulle träna där en helg å jag var väl 8-9 år typ. Vi hade gått ut för att springa och jag kom först tillbaka till gården och då stod det en gubbe i ett fönster. Skulle inte finnas nån där, tränarna var med oss ute. Jag vågade inte gå in förrän de andra hade kommit kapp, för var rädd att se vad det kunde vara. pale affraid Måste ha varit ett spöke va? Det kändes inte så nice att sova där sista natten kan jag ju säga. Sleep
Till överst på sidan Gå ner
Starseed_91

Starseed_91


Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 24-09-15
Ålder : 33
Ort : Västerbotten

Din första encounter ???? Empty
InläggRubrik: Sv: Din första encounter ????   Din första encounter ???? Emptysön sep 15, 2024 9:20 pm

Jag minns inte så mycket av när jag var liten, men har alltid haft känslan av att vara annorlunda, att jag inte passat in.
Jag och min bästa kompis brukade 'leka' med energier i högstadiet - tända ljus, gnugga upp energibollar mellan händerna och känna hur vi kunde tänja på dem. Minns så tydligt en gång när jag höll i en energiboll och blundade, och helt plötsligt blev det helt kallt mellan mina händer! Då hade hon tryckt in sin energi där mellan, och typ tryckt undan min energiboll! Så skumt, men så coolt!
Första gången jag verkligen upplevde något med andar var dock när jag och några vänner åkte till Borgvattnets prästgård för att sova över. Måste ha varit runt 2011? Det drog kallt, stolar flyttade sig, dörrar öppnades och det var en allmänt obehaglig känsla i huset till och från. Att äta frukost utomhus dagen efter i solen var otroligt skönt! ^^
Till överst på sidan Gå ner
HemsöktSince07




Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 24-07-30

Din första encounter ???? Empty
InläggRubrik: Sv: Din första encounter ????   Din första encounter ???? Emptylör sep 28, 2024 12:21 pm

Vet inte när min första gång va ijentligen. Svårt ibland att veta om de e på riktigt. Men min gammelmorfar bruka berätta om sin första.

När han va liten å bodde på en liten gård me sin familj så hörde han en sommar på eftermiddan nån som spela musik i skogen brevid. Han gick för att kolla vem de va å följde musiken längre å längre tills han kommit till en bäck. Då hade hans mamma hittat honom å när de va hemma sa hon att han hade tur hon hittat honom innan Näcken tog han.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Din första encounter ???? Empty
InläggRubrik: Sv: Din första encounter ????   Din första encounter ???? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Din första encounter ????
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Näckens Bäckar Små :: Din första kategori :: Story Time-
Hoppa till: