Näckens Bäckar Små
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Näckens Bäckar Små

För dig som inte kan hålla fingrarna borta från det okända, det mörka och det mystiska i Norrland. Välkommen till skymningslandet Näckens Bäckar Små. Dela din story!
 
HemKalenderLatest imagesVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

 

 Den äter människor

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Conrad d. ä.




Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 24-09-15

Den äter människor Empty
InläggRubrik: Den äter människor   Den äter människor Emptysön sep 15, 2024 8:21 pm

Okej så ja har lite svårt att berätta om det här men allt här är väl anonymt? Vad har admin för kryptering på det här forumet? Så man inte röjer för mycket Fråga hellre om ni vill veta så slipper ja säga för mycket om mig själv.

I alla fall så gick ja i skogen för flera år sedan. Då va jag ännu med i hemvärnet. I alla fall gick jag ensam och såg en varelse som jag aldrig sett förut. Det var ingen människa det är ja helt säker på.

Den åt en människa. Människan som blev upp äten var död då. Tror jag eller ja hoppas det. Jag sökte kontakt med några människor som trodde mig & jag fick gå på fest med dem! De va jätte trevliga och pratade om ***sa*an Men jag drack väl för mycke redan på den tiden. Nu dricker jag ännu mer och får inte va med i min strids grupp men jag har aldri glömt vad jag såg i skogen
Till överst på sidan Gå ner
LordOfFlies99




Antal inlägg : 13
Registreringsdatum : 24-08-02

Den äter människor Empty
InläggRubrik: Sv: Den äter människor   Den äter människor Emptysön sep 15, 2024 10:07 pm

Helvetes fyfan så jävla otäckt! På riktigt, du skämtar inte nu va?! Ve var det som blev uppäten då? Alltså nån i hemvärnet eller bara en bärplockare? Måste ju vara nån som saknas nu då om den blev uppäten mitt i skogen. Varulv? Eller, hur stor var varelsen, var det ett monster som ett djur eller något annat? affraid
Till överst på sidan Gå ner
Conrad d. ä.




Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 24-09-15

Den äter människor Empty
InläggRubrik: Sv: Den äter människor   Den äter människor Emptysön sep 15, 2024 10:46 pm

LordOfFlies99 skrev:
Helvetes fyfan så jävla otäckt! På riktigt, du skämtar inte nu va?! Ve var det som blev uppäten då? Alltså nån i hemvärnet eller bara en bärplockare? Måste ju vara nån som saknas nu då om den blev uppäten mitt i skogen. Varulv? Eller, hur stor var varelsen, var det ett monster som ett djur eller något annat? affraid

De va ingen i min strids grupp och ja känner inte personen som blev upp äten. Jag var ute på uppdrag och har länge tänkt på de jag såg. Idag är jag inte helt säker på om ja trots allt hallucinerade (ja dricker som sagt rätt mycket å ibland vet jag att det jag ser inte finns I verkligheten) men jag tror ändå att det jag såg i skogen var sant.

Människan måste vara anmäld saknad för ingen trodde som sagt på mig men jag minns det som en stor varelse. Den var mer lik en människa men ändå inte. Det är svårt att förklara men det var definitivt ingen björn eller så. Jag lovar jag e sannings enlig nu. Men berätta inte om det ja skrivit här för någon. Jag har sökt hjälp men blir bara ensam o deprimerad Ingen tror på mig och alla säger bara att jag är galen. Men ja vet vad jag såg. Den finns där ute
Till överst på sidan Gå ner
Jordad_92




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 24-09-30

Den äter människor Empty
InläggRubrik: Sv: Den äter människor   Den äter människor Emptytis okt 01, 2024 9:55 am

Conrad d. ä. skrev:
Okej så ja har lite svårt att berätta om det här men allt här är väl anonymt? Vad har admin för kryptering på det här forumet? Så man inte röjer för mycket Fråga hellre om ni vill veta så slipper ja säga för mycket om mig själv.

I alla fall så gick ja i skogen för flera år sedan. Då va jag ännu med i hemvärnet. I alla fall gick jag ensam och såg en varelse som jag aldrig sett förut. Det var ingen människa det är ja helt säker på.

Den åt en människa. Människan som blev upp äten var död då. Tror jag eller ja hoppas det. Jag sökte kontakt med några människor som trodde mig & jag fick gå på fest med dem! De va jätte trevliga och pratade om ***sa*an Men jag drack väl för mycke redan på den tiden. Nu dricker jag ännu mer och får inte va med i min strids grupp men jag har aldri glömt vad jag såg i skogen

Oj! Så sjukt jävla obehagligt! affraid När var det här?
Till överst på sidan Gå ner
Conrad d. ä.




Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 24-09-15

Den äter människor Empty
InläggRubrik: Sv: Den äter människor   Den äter människor Emptysön okt 06, 2024 10:14 pm

Detta måste ha varit 2019 ja va ännu med i hemvärnet. Jag drack en del då och fortsatte dricka sen Nu har det blivit värre. Ja är Ensam och folk tittar konstigt på mig. Inte att dom vet om vad jag sett men ja fattar att folk pratar. Ja hoppas att inte ni här berättar för någon. Det är inte pk att skriva om saker man sett men aldrig glömmer. Men ensamheten är värst. Man tror man är Ensam om att ha upplevt saker. Känner ni lika dant?

andas likes this post

Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Den äter människor Empty
InläggRubrik: Sv: Den äter människor   Den äter människor Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Den äter människor
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Näckens Bäckar Små :: Din första kategori :: Vad var det för nåt?-
Hoppa till: