Näckens Bäckar Små
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Näckens Bäckar Små

För dig som inte kan hålla fingrarna borta från det okända, det mörka och det mystiska i Norrland. Välkommen till skymningslandet Näckens Bäckar Små. Dela din story!
 
HemKalenderLatest imagesVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

 

 Stege i skogen som inte går nånstans

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
HemsöktSince07




Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 24-07-30

Stege i skogen som inte går nånstans Empty
InläggRubrik: Stege i skogen som inte går nånstans   Stege i skogen som inte går nånstans Emptyfre okt 04, 2024 4:27 pm

Kom just å tänka på en gång ja va ute me nå polare i 9an. Vi va vid nån grillplats i skogen å tror de va några från gymnasiet som hade fått me öl & sånt så kanske inte minns helt rätt men ja har läst nån annanstans om andra som varit me om typ samma sak.
Ja hade gått för å pissa å då såg ja en asgammal stege där i skogen som stod upp. Gick nästan in i den å tänkte att de var jävligt mörkt eller ja va jävligt full eller nåt för ja hade inte sett trädet den stod mot. drunken Men när ja gick runt stegen så var de inget träd där att se! affraid Kollade upp om det var nån gren eller nåt högt upp den stod mot men såg inget var så mörkt att ja inte ens såg var den slutade Ascreepy! What a Face Tror nån av mina polare åxå såg den men minns inte helt.

Nån annan som sett creepy stegar eller nå sånt i skogen nån gång?

Flanellspöket and andas like this post

Till överst på sidan Gå ner
Flanellspöket




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 24-09-29

Stege i skogen som inte går nånstans Empty
InläggRubrik: Sv: Stege i skogen som inte går nånstans   Stege i skogen som inte går nånstans Emptymån okt 07, 2024 7:14 pm

Shit vad märkligt. Var såg du det här någonstans?
Till överst på sidan Gå ner
HemsöktSince07




Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 24-07-30

Stege i skogen som inte går nånstans Empty
InläggRubrik: Sv: Stege i skogen som inte går nånstans   Stege i skogen som inte går nånstans Emptymån okt 07, 2024 7:35 pm

Flanellspöket skrev:
Shit vad märkligt. Var såg du det här någonstans?

Minns inte riktigt. Tror int de va så långt från stan för ja kunde gå hem sen tror ja sp kan kolla om ja hittar igen stället eller om nån annan minns vilken grillplats vi va på.
Till överst på sidan Gå ner
Flanellspöket




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 24-09-29

Stege i skogen som inte går nånstans Empty
InläggRubrik: Sv: Stege i skogen som inte går nånstans   Stege i skogen som inte går nånstans Emptytor okt 10, 2024 10:15 pm

HemsöktSince07 skrev:
Flanellspöket skrev:
Shit vad märkligt. Var såg du det här någonstans?

Minns inte riktigt. Tror int de va så långt från stan för ja kunde gå hem sen tror ja sp kan kolla om ja hittar igen stället eller om nån annan minns vilken grillplats vi va på.

Var försiktig om du går dit igen bara. Jag tänker, man vet aldrig med sånt här.
Till överst på sidan Gå ner
Doggybag

Doggybag


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 24-10-10
Ålder : 31
Ort : Ume

Stege i skogen som inte går nånstans Empty
InläggRubrik: Sv: Stege i skogen som inte går nånstans   Stege i skogen som inte går nånstans Emptytor okt 10, 2024 10:23 pm

Stege? Så fattigt. Jag såg en stentrappa bara häromdagen. Den bara liksom stod där. Ännu konstigare liksom. En stege kan man ju bara köra ner i marken en bit så står den ju.

andas dislikes this post

Till överst på sidan Gå ner
andas




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 24-10-13

Stege i skogen som inte går nånstans Empty
InläggRubrik: Sv: Stege i skogen som inte går nånstans   Stege i skogen som inte går nånstans Emptysön okt 13, 2024 4:09 pm

HemsöktSince07 skrev:
Flanellspöket skrev:
Shit vad märkligt. Var såg du det här någonstans?

Minns inte riktigt. Tror int de va så långt från stan för ja kunde gå hem sen tror ja sp kan kolla om ja hittar igen stället eller om nån annan minns vilken grillplats vi va på.

Vilken stad? kusligt!
Till överst på sidan Gå ner
JägarLasse




Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 24-09-25

Stege i skogen som inte går nånstans Empty
InläggRubrik: Sv: Stege i skogen som inte går nånstans   Stege i skogen som inte går nånstans Emptysön okt 13, 2024 11:48 pm

Nu blir jag riktigt illa till mods måste jag säga. Jag har också sett en sådan stege, eller trappa var det mer. Av trä. Den stod mitt på ljusa dagen, mitt i skogen. Såg inte ut att sitta fast i något. Jag var ute med hunden men vände hem direkt. Jag bor strax utanför Hössjö, mot Gräsmyr (om du inte vet så är det Umeå som är närmaste stora stad). Jag vill tro att det är någon sådan här internät-grej som man läser om, att någon spökar bara och satt upp den där. Kan det vara så?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Stege i skogen som inte går nånstans Empty
InläggRubrik: Sv: Stege i skogen som inte går nånstans   Stege i skogen som inte går nånstans Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Stege i skogen som inte går nånstans
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ljus i ögonvrån i skogen

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Näckens Bäckar Små :: Din första kategori :: Story Time-
Hoppa till: